vineri, octombrie 26

Simfonia noptzii


O frunza cade lin pe cristalul apei shi tulbura reflectzia lunii...un norishor trece pe deasupra noastra shi acopera partzial zambetul ei. vantul misca copacii de deasupra noastra si pare ca toata padurea ne face o serenada. un greiere ne canta obosit la urechi shi pashii unui brotacel se-aud dinspre mal.
pe iarba moale imi da un pupic pe obraz. ma uit in ochii ei clari shi limpezi si o sarut pe frunte. ma strange in bratze. trec mana prin parul ei moale shi lucios si ridic ochii. ishi pune capul pe pieptul meu shi ne uitam amandoi pe cer. o stea cazatoare taie cerul si o bufnitza canta buimacita de urletul unui lup din departare. i se face frica o tzin in bratze shi imi pun o dorintza. ma strange la piept si ma pupa. fredonam melodia noastra si ne mangaiem, iarba ne gadila ushor. mirosul ei noaptea, sub luna ma innebuneste. adoarme. tresare usor si se uita la mine o mangai si ii spun ca e ok...
stelele clipocesc pe cer. in spate, printre munti, doua raze de soare ies timide pe cerul noptzii.
ridica privirea, cu fatza gingasha shi jucausha de inger, cu ochii verzi, inocentzi shi inlacrimatzi, cu nasucul roshu shi buzele roshii, shi spune cu o voce dulce:
"te iubesc...mult"
o strang in bratze shi o lacrima fuge pe pe obraz shi sare pe fruntea ei. o ridic, o strang bine in bratze ca sa fiu sigur ca niciodata nu o sa plece de langa mine si ii raspund:
"Shi eu te iubesc...mult mult.Ha! te-am luat!"
radem, ne sarutam si adormim inbratishatzi pe covorul cald de iarba...

te iubesc !

Niciun comentariu: