luni, decembrie 3

o zi perfecta


7:01 AM.suna telefonu: buna dimineata. s-a trezit piciu meu? zambesc ma intind shi raspund: daaaa...shi ce bine s-a trezit...imi spune k ma iubeste, ii soptesc acelashi lucru si inchidem...cum un zambet larg pe fatza ma ridic din pat si ma asez la calculator. imi fac o cafea shi ma intind iar lenesh...ma gandesc k am teme shi ma apuc de cartzi ...dar nu am intentzia sa le deschid ...imi fac siesta 10 minute dar suna interfonul ... zgribulit ma duc la usha shi deschid...ciocane..deschid usa si fara sa constientizez cine e sare in bratele mele ma pupa shi ma strange in brate...plina de joaca shi de copilarie rade shi fuge la mine in camera.cand ajung acolo ea e deja in pat cu patura pe ea...ma bag shi eu acoperit o strang in bratze shi adormim...ne trezim imbratzishatzi dupa cateva ore...mai stam putzin impreuna si ne dam seama k trebuie sa plecam...dupa ce o duc aksa plec spre scoala cu o dorintza mai mare decat de obicei...o baba ma calca in autobuz dar zambecsc in continuare si trec cu vederea...aglomeratzie in metrou dar nu injur pe nimeni... ascult muzica shi zambesc...ies din metrou si cineva da peste mine grabit sa intre in metrou...merg mai departe...
realizez ca e o zi perfecta si de ce?pentru ca am inceput ziua langa ingerashul meu mic shi iubit :X:X:X

2 comentarii:

Morrigan spunea...

Te-ai luat de noi, ai putea macar sa-ti spui parerea in sondajul pe care il facem. Nu ne suparam, e un poll in dreapta paginii
http://2prostipegard.blogspot.com/

Screeach spunea...

as vrea si io o zi asa... maine ar fi super ...